La abstención, ganadora de las elecciones

europa5

Los partidos políticos españoles habían hecho unas campañas realmente deplorables. Unos atacan a unos y los otros a los otros. ¿Era el avance de la autonómicas que se acercan, no lo son? ¿No saben ajustar sus intereses con los de los ciudadanos?

Sea lo que sea, las eleccions europees han sido, o deberían ser, un toque de atención muy severo al conjunto de partidos políticos españoles. Ellos como no, han ido a “su bola” que diría el argot juvenil y todos han celebrado que han ganado, que han sumado votos, que han mantenido su eurodiputado y que han resistido a la crisis, no económica claro está, si no a la de falta de visitas a las mesas electorales.

En definitiva, falta una reflexión profunda que haga realimentar las ganas de ejercer un derecho democrático como es el de votar. Autocrítica de PP, PSOE, CiU, ERC, ICV y otros, es necesaria para el buenu futuro de la democracia y de nuestros derechos como ciudadanos.

Anuncis

2 thoughts on “La abstención, ganadora de las elecciones

  1. A mi me sap molt de mal que per problemes administratius no he pogut votar, no contava com a censada… Ja hi ha prou absetnció per a que a sobre els que volem votar no podem, és a repera.

  2. Els problema dels polítics es que no són capaços de fer una lectura de la situació que no els hi sigui favorable. S’haurien de plantejar com es que en un sistema democràtic, la gent cridada a les urnes no va a votar. Tampoc vull censurar que no ho facin. Cadascú al final, gaudeix d’una llibertat individual innegable.
    La lectura que n’haurien de fer (publicament) perquè estic convençut que privadament dins dels partits si que es fa, no s’atreveixen a fer-la.
    Haurien de deixar de pensar que són el melic del món . Haurien de deixar de transgiversar les situacions desfavorables per fer-les favorables. Pel bé de tothom.
    Si la gent, veiés una idea per part dels polítics, per simple que fos, s’hi volcarien. El problema es que només fan el babau, el tanoca.

    Algú, hauria d’acabar amb aquesta situación, ans al contrari, tot acabarà malament.. vaja més malament que la merda actual….

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s